Telefoonnummer klantendienst Electrabel

www.electrabel.be

0902-12007 (€ 1,-)

BE-Klantendienst is niet verbonden of aangesloten bij Telefoonnummer klantendienst Electrabel

Iedereen heeft stroom en gas nodig. Want hoe krijgt u anders uw huis warm of kunt u een maaltijd voor uw gezin op tafel zetten? Gas en energie zijn echter ook kostenposten. Dat begrijpen wij bij Electrabel ook. Daarom doen wij er alles aan om het kiezen – en gebruikmaken van – een elektra- en gas pakket zo eenvoudig en ‘leuk’ mogelijk te maken. Naast het feit dat wij altijd groene stroom leveren en overstappen zeer eenvoudig maken, doen wij alles om een zo goed mogelijke service te leveren. Wij bij Electrabel leveren niet alleen energie, wij steken ook energie in onze klanten. Wij streven naar de hoogste kwaliteit. Niet alleen ons product moet uitstekend zijn, ook onze service moet van hoge kwaliteit zijn. Heeft u vragen over de producten die wij leveren en de bijbehorende tarieven? Neem dan via telefoonnummer klantendienst Electrabel contact met ons op. Wij willen u te allen tijden te woord staan.

Maak gebruik van het telefoonnummer klantendienst Electrabel

Wij streven enkele doelen na waardoor we onze klanten zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Zo vinden wij het belangrijk duidelijke informatie in begrijpelijke taal te geven, streven wij naar openheid in alles wat we doen en zien wij samenwerken als een krachtig middel om goede service te verlenen. Tot slot vinden wij het erg belangrijk dat er hulp is als u dat nodig heeft. Bel daarom een van onze specialisten op het telefoonnummer klantendienst Electrabel. Het kan zijn dat u benaderd wordt door onze klantendienst met een uitnodiging om mee te doen aan een onderzoek. Wij doen met regelmaat onderzoeken bij onze klanten over hun tevredenheid over ons als hun energieleverancier. Wilt u liever niet benaderd worden? Geen probleem, bel dan met telefoonnummer klantendienst Electrabel en wij zorgen dat u niet meer gebeld wordt.

Antwoord op al uw vragen

Omdat wij zoals gezegd service hoog in het vaandel hebben, willen wij goed bereikbaar zijn. Daarom kunt u op verschillende manieren contact met ons opnemen: via de telefoon (via telefoonnummer klantendienst Electrabel), een e-mail of schriftelijk door middel van het postadres. Voor het melden van een storing met betrekking tot gas of stroom is er een speciaal telefoonnummer. Onze tip is echter om via telefoonnummer klantendienst Electrabel contact op te nemen. Middels het telefoonnummer klantendienst Electrabel heeft u een directe lijn met onze medewerkers die al uw vragen kunnen beantwoorden.

Belangrijke informatie:

BE-Klantendienst is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Telefoonnummer klantendienst Electrabel. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Telefoonnummer klantendienst Electrabel, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

views

39646

rating

0/5

quality

70%

reactions

10

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

joseph.vanginderdeuren@skynedt.be 21-12-2014
Betreft : Mevr.Anna De Rijck - Broekstraat 51 - 9473 Welle Trouwe klant - geschenk Klantnummer 2150764844 - activeringscode 1002481064 Mevr. De Rijck bezit geen computer en wenst langs deze weg haar geschenk aan te vragen - een doos pralines van Leonidas. MVG
edgard Van Delsen 08-01-2015
beste ik heb regelmatig een slecht contakt in de téco 3 fazig,waar kan ik mij toe richten
SWERTS ERIK 05-02-2015
Mijn tussentijdse factuur van 21 jan. 2015 heb in betaald op 03/02/2015, op datum van 04/02/2015 kreeg een herinnering dat mijn factuur nog niet betaald was. Uiterste betaaldatum is 07/02/2015. Reden?
Dhondt Myriam tav Godelieve Van Buynder 11-02-2015
Beste, Mijn tante,Godelieve Van Buynder krijgt van jullie : EEN GESCHENK Klapperbeekstraat 135 9100 Sint-Niklaas 037772166 Zij is 75,heeft geen pc,kent er uberhaupt niets van,dus vraag het aan mij om dit voor haar te doen, ...het is een echte zoektocht om dit terug te vinden,absoluut niet leuk Kan zij dit op een ander manier ontvangen als trouwe klant of kan u raad geven hoe ik dit voor haar kan regelen? inloggen via 2152067346 activeringscode 1001103352 dhondtmyriam@hotmail.com
van landuyt jacques 02-03-2015
Mijn factuur is zoek,ik had een totaal andere afspraak aangaande de voorafbetalingen met een mevrouw daar ik overgeschakeld ben naar gas en 70% van de electriciteit wegvalt en ik nog eens zonnepanelen liggen heb.Ik zou willen dat er mij iemand dringend eens belt want langs deze weg is het zeer moeilijk iets uit te leggen. dank bij voorbaat,Van Landuyt Jacques
van der Kolk Marianne 18-03-2015
Probeer al een week in te loggen- rood kruis - password rood kruis. Bellen - geen mogelijkheid om iemand te bereiken.E-mail - niets. Ben 41 jaar trouwe klant. Krijg eindelijk "een kadootje"(pralines )- GEEN mogelijkheid om via de pc iets voor elkaar te krijgen. SERVICE please - klant nummer 2150979309 marianne.de.schutter@telenet.be
Jan Haerens 19-03-2015
Mijn schoonmoeder is naar een RVT. Haar woning is verkocht. De akte is verleden op 18 maart 2015. Wij hebben een "Energieovernamedocument" ingevuld. Ik kan nergens terugvinden naar waar ik dit document moet verzenden, faxen of mailen. Ik wil dit het liefst mailen als bijlage. Willen jullie dit mailadres aan mij laten kennen.
Francois Ceulemans 31-03-2015
Ik heb uw mail ontvangen aangaande de electronische factuur. Ik wil echter bij een papieren factuur blijven, maar via de web-site kun je de electronische facturatie blijkbaar NIET desactiveren ( blijft maar rondjes draaien ). Graag info !!!
MR.VANDER VEKEN 31-03-2015
U STUURT MIJ EEN KAART OP NAAM OM EEN GRATIS FILM OF PRALINE. IS DIT EEN STUNT WANT HET LUKT NIET VIA DE WEBSITE. HEB NOG ANDERE REACTIE'S GELEZEN, DUS BEN NIET ALLEEN
Dendauw Patriek 09-04-2015
Ik wens mijn factuur niet met zoomit te ontvangen ! Maar wel per brief met de post ! Gelieve dit te veranderen a.u.b.? Dendauw Patriek Molenstraat 2 8860 Lendelede

Bij BE-Klantendienst.be vindt u dagelijks actuele informatie van klantendienst telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantendienst zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0902-12007 kost € 1,- per minuut (plus kosten gebruik mobiele telefoon).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.